IT, Biznes

Dlaczego się udało. Filozofia i strategie twórcy Comarchu – Janusz Filipiak, Krzysztof Domaradzki – Wyd. Znak Literanova

Dlaczego się udało. Filozofia i strategie twórcy Comarchu – Janusz Filipiak, Krzysztof Domaradzk

Dlaczego się udało

Janusz Filipiak to polski naukowiec, informatyk, biznesmen, a także nauczyciel akademicki i działacz sportowy. Od lat ludzie zadają mu pytanie: Jak udało się rozwinąć tak dużą firmę jak Comarch? Otóż firmę pan Janusz utworzył wraz z żoną, gdy był profesorem Akademii Górniczo-Hutniczej. Zamiarem było tworzenie własnych produktów, rozwijanie kapitału ludzkiego oraz pozyskiwanie nowych klientów.

Obecnie Comarch zajmuje się oprogramowaniem, które jest przeznaczone dla firm. Dzięki tym produktom przedsiębiorcy wydajniej zarządzają swoimi biznesami, bankierzy mogą sprawnie obsługiwać korporacje, handlowcy skuteczniej sprzedawać, emeryci dostawać emerytury na czas, a klienci sieci spożywczych i linii lotniczych otrzymują stosowne oferty marketingowe.

Książka Dlaczego się udało. Filozofia i strategie twórcy Comarchu jest jednocześnie biografią mężczyzny, który odniósł nieziemski sukces na arenie międzynarodowej. Skłania czytelnika do głębokiej refleksji na temat marketingu. Przeznaczona jest dla tych ludzi, którzy tworzą i rozwijają własne przedsiębiorstwa, ponieważ obranie godnego wzoru do naśladowania w życiu jest najważniejsze. Dlaczego więc nie obrać sobie na cel osoby niezwykle ambitnej, potentata handlowego, który dzięki swoim ambicjom oraz pracowitości odniósł niewyobrażalny sukces?

Według Janusza Filipiaka w życiu każdego handlowca najważniejsza jest codzienna, ciężka praca, bardzo duża odporność psychiczna, która pozwala wytrzymać życie w ciągłym stresie, a także wytrwałość w dążeniu do celu, pomimo ciągłych niepowodzeń. Autor jednocześnie oferuje odbiorcy zestaw wskazówek jak świadomie zarządzać swoją karierą oraz jak odnaleźć się w prawdziwej rzeczywistości przedsiębiorcy. Efektywna praca to najmilej widziany wynik w życiu prawdziwego biznesmena, bądź bizneswoman.

Autor książki prawdziwym bossem został po czterdziestce, a milionerem po pięćdziesiątce. Dzisiejszy Comarch jest zatrudniającą sześć i pół tysiąca pracowników korporacją informatyczną z przychodami na poziomie 1,5 miliarda złotych i wyceną sięgającą 2 miliardów złotych. W ciągu trzydziestu lat zarządzający poznali urok prowadzenia biznesu w Polsce i nauczyli się go budować na całym świecie. Swoje produkty sprzedają w ponad stu krajach, a po drodze weszli na giełdę, przetrwali kilka globalnych kryzysów, zostali właścicielami najstarszego klubu piłkarskiego w Polsce. Zarządzanie firmą zawsze jest wyzwaniem, ale na każdy biznes są sposoby. Niektóre z nich sprawdzają się we wszystkich rodzajach działalności.

„Comarch jest firmą wiedzy. To ludzkie mózgi, a nie kontakty i dojścia do władzy stanowią nasz najważniejszy zasób.” – Ta książka jest jednocześnie wędrówką w głąb umysłu, ale również potrafi prowokować do myślenia.

https://dobrerecenzje.pl/dlaczego-sie-udalo-filozofia-i-strategie-tworcy-comarchu-janusz-filipiak-krzysztof-domaradzki-wyd-znak-literanova/

Strona wydawnictwa: https://www.wydawnictwoznak.pl/wydawnictwo-znak-literanova

Zobacz także

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.