IT, BiznesRecenzje książek

Eric Worre – „Bądź Pro!” – Wyd. Onepress

Eric Worre – „Bądź Pro!” – Wyd. Onepress

bądź pro

Z marketingiem sieciowym swoją przygodę można zacząć zawsze i w każdym momencie życia. Podobnie było właśnie u autora tego poradnika. Pracował w nieruchomościach i kiedy znalazł się na zakręcie życiowym, pojawiła się szansa właśnie takiego biznesu. Na początku nie chciał, wahał się, ale gdy zobaczył, że jego ojciec chętnie zainwestuje, zdecydował się i on zdobyć pieniądze i wejść do interesu.

Nie myślcie sobie teraz, że marketing sieciowy to taka „żyła złota”, to po prostu lepszy pomysł na inwestowanie i zarabianie pieniędzy niż inne, również stresujący i ryzykowny, ale z innej strony kiedy na to popatrzymy, to zobaczymy, że wszystko teraz przechodzi właśnie na marketing sieciowy, wszystko dzieje się w sieci, w Internecie. Sam autor uświadamia nas, zgadzam się z nim całkowicie, że pogodzić musimy się także z tym, że chociaż kochany książki papierowe, to powoli przechodzić zaczynamy na wersje elektroniczne, może nie będzie to rewolucja, która zaskoczy nas dziś czy jutro, ale z biegiem lat i czasu w końcu to nadejdzie. Jeżeli dobrze się temu przyjrzycie, to stwierdzicie, że mimo wszystko, mimo Waszego sprzeciwu jakobyście nadzwyczaj kochali książki, to ta zmiana w końcu nadejdzie, a dzieje się to już tylko, że powoli.

W książce już na samym początku znajdziecie rozróżnienie pracowników na: niebieskie kołnierzyki – to pracownicy fizyczni, białe kołnierzyki – to osoba wykonująca dany zawód z danymi umiejętnościami, handlowcy – osoby o bardzo stresującym zawodzie, które prawie codziennie zaczynają pracę od zera, tradycyjni przedsiębiorcy, oraz inwestorzy.

Tak, jest prawdą, że musimy przestawić się na nową gospodarkę, która teraz wszystkie sprawy, cały marketing załatwiać będzie i przenosić do sieci.

Książka napisana bardzo łatwym i przystępnym językiem, czyta się dobrze, a i w samym autorze już od początku znajdujemy bratnią duszę, która wcale nie chce się tutaj wymądrzać, że odkryła sposób na pieniądze. Autor po prostu uświadamia nam jaka jest rzeczywistość  i jak ona wyglądać będzie w przyszłości.  Dodatkowo twarda oprawa dodaje książce eleganckiego wyglądu, a niewielka ilość stron na pewno nikogo nie zniechęci, wręcz zachęci do przeczytania.

Moja ocena: 9/10

Zobacz także

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.