IT, BiznesRecenzje książek

Ivan Misner, Mike Macedonio, Ryszard Chmura – „Najbardziej znany sekret marketingu na świecie” – Wyd. Onepress

Ivan Misner, Mike Macedonio, Ryszard Chmura – „Najbardziej znany sekret marketingu na świecie” – Wyd. Onepress

najbardziej znany sekret marketingu na świecie

Wszyscy ludzie prowadzący firmę mają zazwyczaj jeden, główny, ten sam cel – zdobyć wierną rzeszę klientów, a co za tym idzie, zarobić jak najwięcej pieniędzy. Pozyskanie lojalnych odbiorców daje przewagę i co najważniejsze stabilność na rynku, jak również powoduje zazdrość w oczach konkurencji. Co zrobić, aby nasza firma, ale też prowadzone przez nią działania były rozpoznawalne przez ludzi? Jak zbudować stateczny biznes bez obawy o przyszłość? Jeśli zadałeś sobie to pytanie drogi czytelniku, to ta książka jest przeznaczona właśnie dla Ciebie.

Książka „Najbardziej znany sekret marketingu na świecie” to podręcznik od wspominanego w tytule marketingu. Zawiera ona logicznie poukładany tekst, który jest podzielony na trzydzieści rozdziałów. Jednak w samym podziale brakuje widocznego oddzielenia głównych bloków, etapów przekazywania wiedzy.

„Najbardziej znany sekret marketingu na świecie” to zbiór zdań nastawiających czytelnika na podjęcie odpowiednich kroków w dążeniu do osiągnięcia wspomnianych na wstępie celów. Głównym kierunkiem jest budowanie odpowiedniego networkingu i pozytywnych relacji z nowymi, starymi i potencjalnymi klientami. Prezentowane przykłady są jak najbardziej na miejscu i są ciekawym urozmaiceniem w lekturze.

Czytając tę książkę, bez wcześniej zdobytego pojęcia na temat reklamy, odczułem, że cała przekazywana nauka jest dla mnie zrozumiała. Nie występuje tutaj ogrom wzorów i formuł, a raczej dość przejrzyste tabele i naprawdę ciekawie skonfigurowane grafiki tłumaczące działania.

Książka napisana jest przez ludzi, którzy mogą poszczycić się rekomendacjami najbardziej znanych trenerów i autorów podstawowych książek (np. Brian Tracy, Tony Alessandra). Sposób w jaki napisany jest ten tytuł przypomina mi „Zdobyć rynek”, którą napisał Jeff Walker. O wspomnianej książce miałem okazję wypowiedzieć się jak najbardziej przychylnie. Oznacza to tylko, że przedstawioną tutaj dzisiaj, mogę określić jako interesującą, motywującą do działania i bardziej szczegółową niż wspominany „Zdobyć rynek”.

Moja ocena: 8/10

Zobacz także

Skomentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.